Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna

Prośba o pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady
Autor Wiadomość
taj5




Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

PostWysłany: Nie 14:38, 13 Mar 2011    Temat postu: Prośba o pomoc

Witam wszystkich po dłuższej przewie, mój silnik w końcu ruszył Smile.
Dokonałem małych zmian, mianowicie
1 cylinder gipsowy zastąpiłem tekstolitowym
2 wydłużyłem mały tłok w celu lepszego prowadzenia w cylindrze
Lecz główną usterką był brak szczelności, nie sądziłem z w tym silniku jest ona tak istotna i że występuje takie ciśnienie .
Bartek miałeś rację gdy mi pisałeś abym go dobrze uszczelnił Smile Dzięki
Teraz zostało mi jeszcze dopracować mój silnik, bo jak na razie potrzebuje dość wysokiej temp.
aby rozpoczął prace .
Bartek proszę cię o podpowieć na co zwrócić szczególną uwagę aby zwiększyć sprawność silnika .
Jaka jest optymalna przerwa między tłokiem wypornościowym a cylindrem, u minie jest około 0,5 mm . Gdy poruszam tłokiem wypornościowym czuć lekki opór powietrza, czy to nie stwarza nie potrzebych oporów ?? czy przerwa pomiędzy cylindrem a tłokiem nie musi byś trochę większa ??
Jak wielkie znaczenie ma waga koła zamachowego ?? Sądzę że przy moim silniku jest za lekkie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

PostWysłany: Nie 22:12, 13 Mar 2011    Temat postu:

Witam!
Cieszę się, że udało się uruchomić silnik.
Jeżeli chodzi o silnik to najważniejszą sprawą jest precyzja wykonania szczelina im mniejsza to lepsza Koło zamachowe nie ma takiego takiego dużego znaczenia musi być dobrze wyważone. (trzeba dać przeciw wagę do tłoka). Bardzo ważny jest tłok najlepiej gdyby był z grafitu. Musi bardzo lekko chodzić (może lekko być nieszczelny).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin