Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna

Silnik "Lamina Flow"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady
Autor Wiadomość
Cygan6661




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: G-ce

PostWysłany: Sob 9:58, 10 Paź 2009    Temat postu: Silnik "Lamina Flow"

Czy mozy byc stalowa rurka?? i czy moze byc inny tlok niz grafitowy?? Rolling Eyes

oto linki na inny rodzaj Silnika Stirlinga:
http://www.youtube.com/watch?v=cjjkj-UGboM&feature=player_embedded

a tu schemat :

[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze o odpowiedz moze byc na gg Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abyss




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

PostWysłany: Sob 23:19, 10 Paź 2009    Temat postu:

Metalowy może ci inaczej wpadać w rezonans niż szklany - co nie znaczy, że się nie da - może będzie musiał byś trochę dłuższy lub krótszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cygan6661




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8
Skąd: G-ce

PostWysłany: Wto 11:40, 13 Paź 2009    Temat postu:

Czy moze ktos przedstawic jak dziala ten silnik?? Czy to dziala na zasadzie rezonansu i wlasnie on porusza tlok ktory napedza kolo zamachowe?

Jezeli juz moze byc stalowa rurka to czy tlok musi byc szczelny? Jaki przeswit wiedzy wewnetrzna czescia rurki??

Dzieki za poprzednia odpowiedz ale z niecierpliwiscia czekam na nastepna ;] Pozdro!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cygan6661 dnia Śro 19:15, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waterfall




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

PostWysłany: Wto 15:20, 20 Paź 2009    Temat postu:

hej !

to jest specysiczny typ Stirlinga - termo-akustyczny

według artykułów co przeczytałęm to silnik wewnątrz w pewnym momencie wytwarza bardzo wielką różnicę ciśnień i powstaje fala dzwiękowa ( tak jak po uderzeniu pioruna słyszymy huk ) i ona przyczynia się do tego że tłok wykonuje pełen cykl.

jest to silnik bardzo trydny do wykonania ( nie zniechęcając Smile )
zewzgledu na pasowanie tłoka do tuleji szklanej.

przypominam w srodku trzeba utrzymac stałą masę gazu ....

literatura:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.silnikistirlinga.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin